keskiviikko 8. elokuuta 2012

Punastelua




Olin koko kesän ajan vilkuillut kaupoilla että löytyisikö minulle jostain kivoja punaisia tennareita. Ei tullut vastaan. Jostain oli kehittänyt fiksaation siihen, että tennareiden tulee ehdottomasti olla punaiset.

Melkein jo luovuin toivosta, kunnes sitten jostain kumman syystä (lue: siitä että lukenut Natan blogia jostain kolmannesta postauksesta lähtien...) tuli mieleeni katsoa josko Vans voisi tarjota sitä mitä olin ajatuksissani jo jaloissani pitänyt. Ja, kyllä!!!

Nämä namuset kiikutin tänään kotiin ja olin enemmän kuin tyytyväinen. Nämä kaunokaiset olivat juuri sellaiset kun olin haaveillut. Nyt lähden kylille punastellen tepastelemaan, mars!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei, anna äänesi kuulua ja jätä kommentti!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.