keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Keskiviikon kiemurat




Mä olen tässä hiljalleen löytänyt innon liikkumiseen. Taisin jokin viikko taaksepäin kertoa että mun tulee liikuttua usein aamuisin.
Tänään, keskiviikkona vuorossa oli Body Balancea. Olen tykännyt Balancesta heti ensimmäisistä tunneista lähtien (joskus 2002?) mutta jostain syystä en silti ole saanut otettua kyseistä tuntia osaksi viikko-ohjelmaani.
Nyt kuitenkin jo kolmantena peräkkäisenä keskiviikkona löysin itseni mitä kummallisemmista solmumaisista asennoista, Balance-tunnilta siis.
Lempparikseni kaikessa "hirveydessään" on tullut kolmannen, jalkavoima kappaleen lopussa tehtävä käsien yhteenlaittamien selän takana kun ollaan jo valmiiksi aika kimurantissa venytyksessä/pitoasennossa.

Balancea voin suositella rauhallisena kehonhallintaa, tasapainoa ja notkeutta edistävänä tuntina. Mulla ainakin olo on tunnin jälkeen aina höyhenen kevyt, varsinkin jos ehdin jäämään lopun muutaman minuutin rentoutukseen.


Löytyykö sieltä muita Body Balancesta pitäviä?


Ps. Muuten mieheni käsitys Balancesta on 45min tunti pelkkää vaakaa....tai puu-asentoa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei, anna äänesi kuulua ja jätä kommentti!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.