Lisää mainoksia ja muuta kevyttä ajanvietettä löytyy Glamourin nettisivuilta. Huom! Nuo sivut sisältävät pop-up -mainoksia. |
Tuli mainosähky, mutta päätäni sekoitti vielä enemmän lehden juttu siitä miksi naiset haluavat olla Wageja (jalkapalloilijoiden vaimoja tai tyttöystäviä). Tiivistettynä artikkelin päätelmänä oli että nuo nuoret naiset tavoittelevat helppoa elämää menestyvien miesten kustannuksella. Tosin jutussa sivutiin myös sitä kuinka tuo wagin elämä ei ole pelkkää ruusuilla tanssimista, jos huomioidaan kaikki viimeaikojen paljastukset jalkapalloilijoiden tai muiden huippu-urheilija miesten avioliittojen ulkopuolisista naisseikkailuista. Joka tapauksessa minua hymyilytti jutun ironia siinä mielessä, että koko lehti on täynnä mainoksia luksusmerkeistä ja -meikeistä joista suurinosa lukijoista vain haaveilee.
Eikö naistenlehtien olekin tarkoitus pitää yllä arjen eskapismia esittelemällä tavaroita ja elämäntyyliä joista lukijat voivat haaveilla? Ihmettelinkin sitä, että miksi jutussa kyseenalaistettiin naisten halu elää luksuselämää jos lehti itse sitä lukijoilleen tyrkyttää. Tarkoitukseni ei ole tässä mustamaalata aikakauslehtiä millään tavalla, sillä nautin itsekin niiden lukemisesta aika ajoin. Halusin vain jakaa tämän hämmästyttäneen ja kummastuttaneen lukukokemukseni, mitä mausti hauskasti vaateliikkeessä vielä samana päivänä kuulleeni Fergien kappale Glamorous!!!
Maanantain jälkeen sopiikin näin tiistaina jo haaveilla tulevasta viikonlopusta... Haaveilevaa tiistaita siis kaikille.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Hei, anna äänesi kuulua ja jätä kommentti!
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.